Search Engine Marketing, czyli SEM - to strategia marketingowa, która ma na celu promowanie witryny oraz jej produktów i usług poprzez płatne reklamy wyświetlane na stronach wyników wyszukiwania (SERP) oraz wszelkie nieodpłatne starania SEO mające na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania w celu polepszenia efektywności działań marketingowych, w tym zwiększenie wskaźnika konwersji.
W dużym skrócie SEM = PPC + SEO.
SEM (Search Engine Marketing), znany jako marketing w wyszukiwarkach internetowych, to strategia obejmująca promocję witryny w zarówno płatnych płatnych, jak i bezpłatnych, organicznych wynikach wyszukiwania (ruch organiczny) dla określonego zestawu słów kluczowych krótkiego czy też długiego ogona. SEM jest rozdzielany na dwie główne gałęzie: SEO (Search Engine Optimization) oraz PPC (Pay Per Click).
SEM (Search Engine Marketing) obejmuje płatne reklamy, podczas gdy SEO (Search Engine Optimization) koncentruje się na optymalizacji witryny i jej treści, aby uzyskać lepszą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania.
SEM umożliwia natychmiastowe wyświetlanie reklam potencjalnym klientom w momencie, gdy szukają oni określonych produktów lub usług. To efektywny sposób na zwiększenie widoczności marki i generowanie ruchu na stronie.
Tego nikt nie wie, pewne natomiast jest, że przyszłość SEM może być kształtowana przez rozwój różnych technologii, w tym sztucznej inteligencji i automatyzacji, bardziej zaawansowanych narzędzi analitycznych, wzrost znaczenia reklam wideo oraz dalsze doskonalenie strategii targetowania i personalizacji reklam.
CopyCrafters to działaność non-profit, której celem jest tworzenie jakościowej, praktycznej i ogólnodostępnej treści. Tworzymy wpisy/artykuły, poradniki oraz instrukcje i słowniki pojęć z tematów dla nas osobiście ważnych, które towaryszą nam od lat. Jesteśmy specjalistami swoich branż. Sprawdź narzędzia.blog.
Data rozpoczęcia: 23 marca 2023
Zadzwoń do nas
+ 48 *** *** ***
Napisz do nas
Ta strona została stworzona przez CopyCrafters
Projekt i wykonanie: CopyCrafters