CopyCrafters
11 grudnia 2023
Linkowanie - co to jest? Linkowanie, w kontekście internetowym, odnosi się do praktyki dodawania hiperłączy (linków) między różnymi stronami internetowymi lub w obrębie jej samej. Istnieje kilka rodzajów linkowania, z
25 listopada 2023
Automatyczne parafrazowanie - co to? Automatyczne parafrazowanie to proces, w którym tekst lub zdanie jest przekształcane tak, aby zachować jego znaczenie, ale używając innych słów lub konstrukcji gramatycznych. Celem automatycznego
17 listopada 2023
W dzisiejszym dynamicznym świecie digital marketingu, skuteczne tworzenie treści odgrywa kluczową rolę w przyciąganiu uwagi i utrzymaniu zainteresowania użytkowników. Artykuł ten zgłębi temat wykorzystania ChatGPT, potężnego narzędzia opartego na sztucznej
12 listopada 2023
Czym dokładnie jest linkowanie i jakie znaczenie ma w dziedzinie pozycjonowania stron internetowych? Linki, czyli łącza między różnymi witrynami, odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu pozycji strony w wynikach wyszukiwania. W
11 listopada 2023
Treść artykułu będzie koncentrować się na kluczowej roli treści w strategii SEO, z naciskiem na to, jak treści wpływają na wyniki wyszukiwania oraz dlaczego warto inwestować w wartościową treść. Spis
10 listopada 2023
Etyka w dziedzinie SEO odnosi się do zestawu moralnych i uczciwych zasad oraz praktyk, które przewodzą działaniom związanym z pozycjonowaniem stron internetowych. Jest to kluczowy element każdej udanej strategii SEO,
05 listopada 2023
Wraz z rozwojem technologii voice search, zmieniają się również strategie SEO. W artykule tym przyjrzymy się wpływowi trendów voice search na sposób, w jaki optymalizujemy witryny internetowe. Zrozumienie tego zagadnienia
Konwersja w e-commerce - co to jest konwersja?

Konwersja

24 lipca 2023

W kontekście e-commerce, konwersja oznacza przekształcenie odwiedzającego stronę internetową lub sklep online klienta w wykonującego pożądaną akcję, np. dokonującego zakupu, subskrybującego newsletter, pobierającego materiały do pobrania itp. Termin "konwersja" odnosi się do tego, że odwiedzający strony internetowe są zamieniani w "konwersję", czyli stają się aktywnymi użytkownikami, którzy podejmują działania pożądane przez właściciela strony lub sklepu.

 

Co to jest konwersja w e-commerce?

 

W skrócie, konwersja jest miarą sukcesu dla właścicieli stron internetowych lub sklepów online. Powodzenie konwersji zależy od tego, jakie cele biznesowe chce osiągnąć właściciel witryny lub sklepu, na przykład zwiększenie sprzedaży, zdobycie nowych klientów, zwiększenie zasięgu marki itp.

 

Co wpływa na konwersję?

 

Istnieje wiele czynników, które wpływają na konwersje w e-commerce, w tym:

 

  • Wygląd i łatwość użytkowania strony internetowej/sklepu: Strona powinna być atrakcyjna wizualnie, łatwa w nawigacji i intuicyjna w użyciu, aby przyciągnąć klientów i zachęcić ich do dokonania zakupu.

 

  • Zawartość strony: Informacje na stronie powinny być klarowne, opisowe i pomocne dla klientów, aby mogli zrozumieć oferowane produkty lub usługi.

 

  • Proces płatności: Proces realizacji zamówienia i płatności powinien być prosty, bezproblemowy i bezpieczny, aby uniknąć frustracji klientów i ograniczenia porzuconych koszyków.

 

  • Oferty i promocje: Przyciągające oferty, promocje lub zniżki mogą zachęcić klientów do podjęcia działania.

 

  • Opinie i rekomendacje: Pozytywne recenzje, opinie klientów i rekomendacje mogą zwiększyć zaufanie do marki i skuteczność konwersji.

 

  • Personalizacja: Dostosowanie treści i ofert do preferencji klienta może zwiększyć zaangażowanie i konwersje.

 

  • Optymalizacja dla urządzeń mobilnych: Wielu klientów dokonuje zakupów za pomocą urządzeń mobilnych, dlatego ważne jest, aby strona była odpowiednio zoptymalizowana pod kątem mobilności. Sprawdź czym jest projektowanie z myślną "mobile first".

 

Jak zadbać i śledzić wzrost konwersji na stronie internetowej/sklepu internetowego

 

Monitorowanie i analiza konwersji są kluczowe dla oceny wydajności witryny lub sklepu online oraz identyfikacji obszarów wymagających poprawy w celu zwiększenia skuteczności konwersji. Do śledzenia konwersji często używa się narzędzi takich jak Google Analytics, które dostarcza informacje na temat aktywności użytkowników na stronie oraz wydajności kampanii marketingowych. Aby zadbać o stały wzrost ilości konwersji - konieczne jest znanie problemów oraz możliwości jakie mamy, dobranie odpowiedniej strategii działania i zapewnienie sprawności wszystkich czynników, które mają na nie wpływ.

 

 

 

Konwersja w e-commerce

Najnowsze posty

11 lutego 2024
Co to jest fluktuacja? Fluktuacja to pojęcie oznaczające nieregularne zmiany lub wahania w określonych wartościach, pozycjach, lub sytuacjach. W kontekście
27 grudnia 2023
Co to jest Googlebot? Googlebot to robot internetowy (web crawler), który został stworzony przez Google w celu indeksowania stron /
11 grudnia 2023
Linkowanie - co to jest? Linkowanie, w kontekście internetowym, odnosi się do praktyki dodawania hiperłączy (linków) między różnymi stronami internetowymi
11 grudnia 2023
Co to jest Click fraud? Click fraud (oszustwo kliknięć) to nieetyczna praktyka polegająca na sztucznym generowaniu kliknięć na reklamy online

Przejdź na blog

CopyCrafters

 

CopyCrafters to działaność non-profit, której celem jest tworzenie jakościowej, praktycznej i ogólnodostępnej treści. Tworzymy wpisy/artykuły, poradniki oraz instrukcje i słowniki pojęć z tematów dla nas osobiście ważnych, które towaryszą nam od lat. Jesteśmy specjalistami swoich branż. Sprawdź narzędzia.blog.

 

Data rozpoczęcia: 23 marca 2023

CopyCrafters na Facebook
CopyCrafters na Linkedin
CopyCrafters na Insta
CopyCrafters na Insta
CopyCrafters - telefon

Zadzwoń do nas

+ 48 *** *** ***

CopyCrafters - kontakt email

Ta strona została stworzona przez CopyCrafters

 Projekt i wykonanie: CopyCrafters